WEBSITE

Dutch Innohouse

Dutch Innohouse realiseert woningen en adviseert opdrachtgevers bij het maken van plannen. Met een netwerk van aannemers die betrokken zijn bij Dutch Innohouse worden de woningen gebouwd of geassembleerd.
Een nieuwe manier van aanpak vraagt om een restyling van het logo en een nieuwe website.




Dutch Innohouse


2016


Website Orthodontie Schreurs

Orthodontiepraktijk Genk

Van een kleine praktijk aan huis naar een grote praktijk in een nieuwbouwpand. Dat was de stap die onze opdrachtgever ging maken. Hierbij hoorde een nieuw interieur, maar ook een nieuw logo en huisstijl en dus ook een nieuwe website.
De slogan “Waar gelachen wordt, komt het geluk graag binnen” is de rode draad in de uitstraling van de praktijk, de huisstijl en de website. Met jongeren als doelgroep is er gekozen voor een frisse, hippe opzet die daarnaast ook hygiëne en professionaliteit uitstraalt.




Dhr. A Schreurs, orthodontist


2015


Ortho Post

Website Orthodontiepraktijk

Het voormalige postkantoor en de nieuwe orthodontiepraktijk bepaalden de naam en huisstijl. Een helder ‘postzegelachtig’ logo verwijst naar het voormalige postkantoor, evenals de naam ‘Ortho Post’. Ortho Post is ook een centraal punt voor orthodontie, een voorbeeldpraktijk waar naast behandelingen ook lezingen en cursussen worden gehouden. De krachtige en jeugdige uitstraling toont de kwaliteit en laagdrempeligheid waarin een belangrijk deel van de doelgroep, jongeren, zich herkent. De website bevat veel informatie. Toch is het een heldere site. De informatie is slim gestructureerd en makkelijk te vinden door een goede navigatie.




Dhr. M.M.H. In de Braekt, orthodontist


2013


DIT

Dutch Interior & Trade

Hollandse kwaliteit, topdesign en betaalbaar maatwerk waren de uitgangspunten voor een nieuw interieurbouwbedrijf. ‘DIT’, Dutch Interior & Trade, ontstond in brainstormsessies met de opdrachtgever en met Wilfried Dabekaussen van IZIDOOR. De chique uitstraling, de eigenzinnige en niet ‘dure’ naam en de no-nonsens huisstijl zijn onderdeel van de succesvolle branding van dit nieuwe concept in de interieurbouw.




Dhr. S. Dirks.


2010