Dutch Innohouse

Restyling logo en website

Dutch Innohouse realiseert woningen en adviseert opdrachtgevers bij het maken van plannen. Met een netwerk van aannemers die betrokken zijn bij Dutch Innohouse worden de woningen gebouwd of geassembleerd.
Een nieuwe manier van aanpak vraagt om een restyling van het logo en een nieuwe website.




Dutch Innohouse


2016


Orthodontie Schreurs

Huisstijl

Van een kleine praktijk aan huis naar een grote praktijk in een nieuwbouwpand. Dat was de stap die onze opdrachtgever ging maken. Hierbij hoorde een nieuw interieur, maar ook een nieuw logo en huisstijl en dus ook een nieuwe website.
De slogan “Waar gelachen wordt, komt het geluk graag binnen” is de rode draad in de uitstraling van de praktijk, de huisstijl en de website. Met jongeren als doelgroep is er gekozen voor een frisse, hippe opzet die daarnaast ook hygiëne en professionaliteit uitstraalt.




Dhr. A Schreurs, orthodontist


2015


Orthodontiepraktijk PIMM

Huisstijl

Een heel nieuw concept voor een orthodontiepraktijk: dat is het resultaat van een uitgebreid onderzoek naar een betere routing en werkwijze dat we samen met de opdrachtgever deden. De vrolijke, eigenwijze en uiterst professionele orthodontiepraktijk vroeg ons een naam te bedenken. Dat werd Pimm: Professionals in mooie monden. Dit project verliep in samenwerking met Wilfried Dabekaussen van IZIDOOR.




Dhr. G. Sampermans, orthodontist


2010


Ortho Post

Huisstijl Orthodontiepraktijk

Zo pakken we projecten graag aan. Met onze opdrachtgever maakten wij een plan om het oude postkantoor in Sittard een compleet nieuwe functie te geven en tegelijkertijd het gebouw in ere te herstellen. Met de oorspronkelijke karakteristiek van het pand als uitgangspunt hebben we een waardevol nieuw gebouw gecreëerd. Het voormalige postkantoor en de nieuwe orthodontiepraktijk bepaalden de naam en huisstijl. Een helder ‘postzegelachtig’ logo verwijst naar het voormalige postkantoor, evenals de naam ‘Ortho Post’. Ortho Post is ook een centraal punt voor orthodontie, een voorbeeldpraktijk waar naast behandelingen ook lezingen en cursussen worden gehouden. De krachtige en jeugdige uitstraling toont de kwaliteit en laagdrempeligheid waarin een belangrijk deel van de doelgroep, jongeren, zich herkent.




Dhr. M.M.H. In de Braekt, orthodontist


2016


DIT Dutch Interior & Trade

Huisstijl

Hollandse kwaliteit, topdesign en betaalbaar maatwerk waren de uitgangspunten voor een nieuw interieurbouwbedrijf. ‘DIT’, Dutch Interior & Trade, ontstond in brainstormsessies met de opdrachtgever en met Wilfried Dabekaussen van IZIDOOR. De chique uitstraling, de eigenzinnige en niet ‘dure’ naam en de no-nonsens huisstijl zijn onderdeel van de succesvolle branding van dit nieuwe concept in de interieurbouw.




Dhr. S. Dirks.


2010


BSR Sittard

Huisstijl BSR praktijk

De huisstijl en website moesten voldoen aan de strenge basiseisen die BSR stelt voor zijn behandelaars, maar mevrouw Verschragen wilde zich wel graag kunnen onderscheiden van haar collega behandelaars. De eigen identiteit werd gekregen door een losse ‘boom’ met bladeren als uitgangspunt te kiezen.




Mevr. M. Verschragen


2013